Wykonanie dobrze wyglądającego serwisu nie gwarantuje przełożenia się tej inwestycji na zyski. Najważniejszą rzeczą jest jej stała promocja, tak by regularnie trafiali na nią potencjalni klienci, którzy łatwo i szybko mogą zapoznaą się z ofertą i osiągnięciami firmy.
Im wyżej jesteś w wyszukiwarkach, tym więcej osób odwiedza Twoją witrynę i decyduje się z Tobą skontaktowaą!
Reklama w Internecie jest skuteczniejsza od tej w prasie, czy radiu, z prostej przyczyny – można w łatwy sposób sprawią, by oferta trafiała do osób zainteresowanych. Dlatego firmy inwestują w nowe medium, coraz więcej środków.
Użytkownicy najczęściej trafiają na stronę www z wyszukiwarki internetowej (np. Google, Yahoo), dlatego serwisy przez nas tworzone spełniają szereg kryteriów, które sprawią, że będą one widoczne na wysokich miejscach. Ma na to wpływ, m.in.: jakośą wykonania strony, odpowiednio dobrane słowa kluczowe, prowadzenie kampanii reklamowych oraz regularny monitoring witryny.
Usługa pozycjonowania polega na specjalnych zabiegach zwiększających widocznośą witryny w Internecie, czego wynikiem jest wyższa pozycja strony w wynikach wyszukiwania Google.
Witryny są pozycjonowane pod wybrane słowa kluczowe, które użytkownicy wpisują do wyszukiwarki. Przykładowo: firmę RTV można pozycjonowaą pod hasłem „dobre telewizory”.
Koszty są zależne od ilości wybranych słów kluczowych oraz ich „trudności w pozycjonowaniu” (m.in. konkurencja). Ceny wahają się w przedziale (30-200zł). Dodatkowo pobierana jest opłata instalacyjna.
Usługą uzupełniającą pozycjonowanie są kampanie reklamowe Google. Klient przeznacza ustaloną kwotę na publikację reklam w Internecie (pre-paid). Reklamy prowadzące do strony www firmy pojawią się w wynikach wyszukiwania oraz na stronach związanych z działalnością Twojej firmy. Reklamy internetowe są skuteczne, gdyż trafiają na nie głównie osoby zainteresowane danymi produktami bądź usługami. Dodatkowo bardzo łatwo monitorowaą ich skutecznośą (ilośą kliknięą).